יום שבת, 7 באוגוסט 2010

מי בענייני שימור?


אהלן לכולם וכולן!
 בעוד שבוע מתחילים לשנות. במשך חודש וחצי, עד סוף החגים, נפעל ביחד למען מטרה קטנה-גדולה: ננסה להביא להכנסת בית ברחוב חברת ש"ס 7 בנווה צדק,לתוך תוכנית השימור על עיריית תל אביב. למה הוא לא נמצא שם? שאלה מצויינת! ננסה גם לדחוף קידום שימור אתרים נוספים בשכונה כמו מתחם הרב קוק, בית הכנסת מראות הסולם ועוד... למה מכרו אותם בזול? למה הם עומדים ומתפוררים? שאלות מדהימות! ננסה לענות על כל אלו ועוד במיילים הבאים שנשלח.
 מה שנעשה בחודש הזה זו פעולה אחת ביום. זהו סוג חדש של אקטיביזם, פלש-מוב    מתמשך, אחד בכל יום. לא הפגנה בכיכר רבין, אבל הרבה יותר מ"תחתמו על העצומה הזו!!" החד פעמי והלא יעיל. פקסים, אי מיילים, טלפונים, הצטרפות לקבוצה בפייסבוק, הכל למען שהבית שברחוב ש"ס 7, יוכר כאתר מורשת של עם ישראל בארץ ישראל, שלא לדבר על חשיבות השימור שלו בשל היותו אחד מבתי הכנסת המקוריים שעוד שומר על שימושו המקורי מאז 1911. ננסה לפנות לגופים, אנשי ציבור ותקשורת, שאחראים להבטחה שהמקום יישמר כאתר ציבורי, כפי שהובטח והוקדש לו לפני שנים.
 כמה אנחנו באמת מאמינים שנזיז משהו? אנחנו לא יודעים. זה תלוי הרבה בכם, בהשתתפות שלכם, בכמה חברים תביאו, בכמה רעיונות תעלו, בכמה תאמינו. כי אנחנו עולים על המגרש הזה כדי לנצח, בין אם זה הגיוני או לא. ייקח חודש, חודשיים, שלושה – אנחנו כאן כדי לפעול.
במהלך השבוע הקרוב ננסה לארגן בלוג, עמוד פייסבוק ורשימת תפוצה ראויה.
לכל מי שיכול ורוצה לעזור - נשמח לעזרה בכל התחומים הללו, ובעיקר במחשוב, פרסום, חקיקה, פרסום, עתונות, תקשורת, פרסום, 
ועיקר העיקרים - מצטרפים?
ביום ראשון, ה 15/8/10, פעולה ראשונה. אתם מוזמנים להירשם לתזכורות במייל חוזר. 
 טוב, אז כמו שאומרים אצלנו, יאללה בלגאן :)
אנא הפיצו במייל לכל מי שתמצאו לנכון!
ולהתראות ביום ראשון,

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה