יום חמישי, 19 באוגוסט 2010

אמנם בחופשה, אבל פועלים


חברות וחברים יקרים!

ראשית תודה לכל השולחים והמגיבים - מחמם את הלב לדעת שישנם הרבה אנשים שמפיצים את בשורת המעשה שלנו, והשמועות רצות - חבל על הזמן!
שנית, אני יצאתי לחופשה משפחתית, אז במהלך החופשה אנחנו נפעל בקצב של מעשה ביומיים, ולא כל יום במהלך השבוע הקרוב.
מה שכן, אם למישהו מכם או מכן יש רעיונות ל-מה ואיך צריך לפעול - אשמח לרעיונות במייל חוזר או בתגובות בבלוג.

שמועה גונבה לאוזני שבעיתוני סוף השבוע תופיע כתבה (ככל הנראה במוסף הארץ) שבה יסופר סיפורו של דניאל - גבאי בית הכנסת היום, ומידת אי הצדק שמשטרת ישראל מרשה לעצמה לנקוט בכל הקשור לבטחונו האישי.
דניאל רואימי יושב בבית הכנסת מזה כ 4 שנים, שומר על המקום ומפעיל בו מחדש את בית הכנסת למניינים, שיעורי תורה, שמחות ואירועים משפחתיים בעלי גוון יהודי.
בעצם ישיבתו במקום דניאל מחדש את ימי בית הכנסת כבית כנסת ובכך מונע מן ההקדש למכור את הבית (לפי הוראות ההקדש - דהיינו כתב ההקדשה שנתנה משפחת קראפט בשנת 1911), ובמקביל לחץ השכנים שלא תיארו לעצמם בכלל שהבית שמש פעם בית כנסת והנה חזר לפעול, יצרו במקום יחסי שכנות לא כל כך נעימים, הצקות מימין ומשמאל, אירועים ותגרות אלימים שהגיעו לידי אשפוזו של דניאל בבית חולים ותלונות חוזרות ונשנות במשטרה.

אחת התעלומות הגדולות במקום קשורה בעיקר בעניין הזה של המשטרה - כיצד ייתכן שעמד במקום בית מטופח מוקף חצרות, והיום הבית שדוד, הרוס, וכל חצרותיו נעלמו לטובת פולשים וחמסנים שמעולם לא נחקרו או נבדקו על ידי המשטרה?כיצד שומר הבית מותקף שוב ושוב על ידי גורמים מוכרים במשטרה והללו לא נעצרים, נחקרים או חלילה מורחקים מזירת האירוע? על התעלומות הללו אנחנו מקווים לקרוא בכתבה שאמורה להתפרסם.

לכן - הפעילות שלנו בסוף השבוע הזה תהיה לעקוב בעיתונות אחרי הסיפור (אני אשתדל מחר לשלוח אליכם לינק אם יימצא באתר הארץ), להגיב ולהפיץ לכל מי שאתם מכירים וחושבים שיכול להיות לו עניין בסיפור. אתם מוזמנים ומוזמנות כמובן גם להגיב לכתבה לכשתתפרסם.

וחברים - רק בשביל שתרגישו טוב עם עצמכם - אחת הסיבות לפרסום היא הבאזזז שמייצרת העשייה המשותפת שלנו בימים האחרונים שמבהירה שיש פה אכן סיפור ששווה לחקור.

מחכה לתגובות שלכם ושלכן,
בברכת סופשבוע נעים,
בשמת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה